SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Debiut „All Together Now” miał 1,4 mln widzów, a „Ameryki Express” - 1,6 mln

Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Z kolei debiut „Ameryki Express” w TVN zainteresował 1,57 mln osób. Obie produkcje miały dobre wyniki w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

fot. Endemol Shine Polskafot. Endemol Shine Polska

W środę, 5 września br. o godz. 20.30 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego rozrywkowego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,45 mln osób. Przełożyło się to na 10,20 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 4,29 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,01 mln, a w 16-59 - 2,85 mln).

Dla porównania, Polsat w I półroczu 2018 roku miał średnio 10,40 proc. udziału w 4+ oraz 11,57 proc. w 16-49. Oznacza to, że premiera nowego show miała delikatnie niższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji w 4+, ale wyższe w 16-49.

Tego samego dnia o 21.30 TVN wyemitował pierwszy odcinek reality-show „Ameryka Express”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,57 mln widzów (RCH - 3,48 mln). Przełożyło się to na 13,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 20,45 proc. w grupie 16-49 oraz 17,29 proc. w grupie 16-59.

Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki względem długookresowej oglądalności TVN. Stacja ta w pierwszym półroczu miała 9,33 proc. udziału w 4+ i 12,17 proc. w 16-49.

Kolejne odcinki „Śpiewajmy razem. All Together Now” Polsat będzie pokazywać w środy o godz. 20.30, a „Amerykę Express” w TVN będzie można oglądać o 21.30.

Dołącz do dyskusji: Debiut „All Together Now” miał 1,4 mln widzów, a „Ameryki Express” - 1,6 mln

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tom
Obie stacje będą zadowolone, świetny udział komercyjny Ameryki...
odpowiedź
User
luiza
all together now - świetny program, ale nie ta pora dnia i godzina bo skończy się na 1 sezonie
odpowiedź
User
Widz
I tak najwięcej widzów miało Na dobre i na złe i Na sygnale :)
odpowiedź