Debiut „All Together Now” miał 1,4 mln widzów, a „Ameryki Express” - 1,6 mln
Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Z kolei debiut „Ameryki Express” w TVN zainteresował 1,57 mln osób. Obie produkcje miały dobre wyniki w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
W środę, 5 września br. o godz. 20.30 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego rozrywkowego programu „Śpiewajmy razem. All Together Now”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,45 mln osób. Przełożyło się to na 10,20 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 4,29 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,01 mln, a w 16-59 - 2,85 mln).
Dla porównania, Polsat w I półroczu 2018 roku miał średnio 10,40 proc. udziału w 4+ oraz 11,57 proc. w 16-49. Oznacza to, że premiera nowego show miała delikatnie niższe wyniki względem długookresowych udziałów stacji w 4+, ale wyższe w 16-49.
Tego samego dnia o 21.30 TVN wyemitował pierwszy odcinek reality-show „Ameryka Express”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,57 mln widzów (RCH - 3,48 mln). Przełożyło się to na 13,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 20,45 proc. w grupie 16-49 oraz 17,29 proc. w grupie 16-59.
Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki względem długookresowej oglądalności TVN. Stacja ta w pierwszym półroczu miała 9,33 proc. udziału w 4+ i 12,17 proc. w 16-49.
Kolejne odcinki „Śpiewajmy razem. All Together Now” Polsat będzie pokazywać w środy o godz. 20.30, a „Amerykę Express” w TVN będzie można oglądać o 21.30.
Dołącz do dyskusji: Debiut „All Together Now” miał 1,4 mln widzów, a „Ameryki Express” - 1,6 mln