Allegro najpopularniejszym serwisem e-commerce na Facebooku, Pewex najbardziej angażuje (TOP 15)
Po ponad milionie fanów na Faceboku mają trzy polskie serwisy z branży handlu internetowego: Allegro.pl, Deezee.pl, Homebook.pl i Domodi.pl. Najwięcej dzieje się na fanpage’u Pewex.pl, a najszybciej na wpisy użytkowników odpowiadają Super-Pharm, iSpot Apple Premium Reseller i Smyk.
Na koniec marca fanpage Allegro.pl miał 1,66 mln użytkowników, o 11,8 tys. więcej niż miesiąc wcześniej, co oznacza wzrost o 9,7 proc. - wynika z danych firmy Sotrender. Po nieco ponad 1,1 mln fanów miały natomiast profile Deezee.pl, Homebook.pl i Domodi.pl.
W zeszłym miesiącu zdecydowanie najwięcej użytkowników zyskał fanpage Homebook.pl - 23,6 tys. Profil Fly4free.pl powiększył się o 13,9 tys. fanów, a Domodi.pl - o 13 tys.
Na fanpage’u Pewex.pl w marcu było aktywnych 194,8 tys. użytkowników, czyli 38 proc. jego fanów. Na profilu Homebook.pl różne działania wykonało 186,3 tys. internautów, a na profilu Deezee.pl - 168,6 tys.
W przypadku fanpage’a 3majfason.pl aktywnych było aż 55 proc. jego wszystkich użytkowników.
Dla fapnage’a Pewex.pl wskaźnik interaktywności (czyli suma wszystkich wykonanych na nim działań) wyniósł w zeszłym miesiącu 1,55 mln, a dla profilu Homebook.pl - 1,51 mln.
Biorąc pod uwagę różną liczbę użytkowników poszczególnych fanpage’a, najwyższy relatywny wskaźnik interaktywności osiągnął 3majfason.pl - 4,37 tys.
Na fanpage’u iSpot Apple Premium Reseller administratorzy odnieśli się aż do 99,1 proc. wszystkich wpisów użytkowników, średnio w ciągu niecałych 14 minut od zamieszczenia każdego.
Jeszcze szybciej na wpisy internautów odpowiadano na profilu Super-Pharm Poland (10:53 minuty), a niewiele wolniej - na profilu Smyk.com (15:25 minuty).
Natomiast na fanpage’ach Yanosika i Zalando na odpowiedź na swój wpis użytkownik musiał czekać średnio ponad 16 godzin od zamieszczenia.
Dołącz do dyskusji: Allegro najpopularniejszym serwisem e-commerce na Facebooku, Pewex najbardziej angażuje (TOP 15)