SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Dzierzędzka: z MediaComu do Value Media

W styczniu 2018 roku Anna Dzierzędzka zacznie pracę jako chief growth officer w domu mediowym Value Media (należącym do holdingu Group One). Poprzednio przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa, ostatnio pełniła funkcję partnera zarządzającego.

W Value Media jako chief growth officer Anna Dzierzędzka razem z chief operating officerem Jakubem Bieńkowskim (pełniącym tę funkcję od lutego br.) będzie odpowiadała za zarządzanie firmą. Będzie raportowała do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media. Chief growth officer to nowe stanowisko w Value Media.

- Dołączam do dynamicznego zespołu, który ma odwagę działać elastycznie i wprowadzać szybko nowe produkty, często niestandardowe. Adressable TV, programmatic, mobile, content czy binge watching - zmiany zachodzące w zachowaniach konsumentów i na rynku sprawiają, że trzeba reagować natychmiast - wylicza Anna Dzierzędzka. - Doświadczenie w pracy z największymi reklamodawcami, nauczyło mnie jak korzystać z narzędzi tak, by w partnerskiej relacji budować marki klientów. Rozmowa o celach biznesowych, analiza skuteczności narzędzi, zrozumienie konsumenta pomagają odnaleźć najlepsze rozwiązania. Jednak kluczem do budowania biznesu klientów jest ciągłe, szybkie uczenie się zespołu i tworzenie nowej, jeszcze bardziej efektywnej oferty. To te cechy odnalazłam w Value Media - dodaje.

Poprzednio Dzierzędzka przez 16 lat była związana z MediaCom Warszawa. Przez ostatnie dziewięć lat była członkiem zarządu firmy, a od czterech lat jako partner zarządzający odpowiadała za implementację innowacyjnych rozwiązań dla kluczowych klientów.

Przez cały okres pracy w MediaComie odpowiadała za obsługę Procter&Gamble - najpierw jako planner, a ostatnio szefowa 70-osobowego zespołu realizującego projekty dla tego koncernu w 9 krajach Europy Środkowej.

- Jesteśmy graczem nr 1 na rynku planowania mediów digital i często to właśnie nasze kompetencje digitalowe przesądzają o powierzeniu nam całościowego budżetu klienta. Jednak w dotarciu do konsumenta, który (jest coraz bardziej wymagający i) coraz częściej unika reklam, liczy się efektywna integracja wszystkich punktów kontaktu. Dlatego chcemy wzmocnić naszą ofertę dla tych klientów, którzy nie tylko oczekują innowacyjnego podejścia w internecie czy efektywnie kupowanej telewizji, ale strategicznego i kompleksowego zarządzania ich marką. Anna, z ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu wizerunkiem największych brandów, będzie dla klientów kimś na kształt „strażnika marki”, odpowiadającym za spójność, długofalowe planowanie i zarządzanie całymi zespołami po stronie client service - przekonuje Kamil Wiszowaty

Dołącz do dyskusji: Anna Dzierzędzka: z MediaComu do Value Media

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Czy oni nie mają kolorowych zdjęć? Google to później wyświetla na czarno-biało obok zmarłego Hasińskiego w wynikach i to słabo wygląda.
odpowiedź
User
Wsiohut
A zdjęci skąd jest, z ostatniej klasy liceum? :D
odpowiedź
User
Wsiohut
A zdjęci skąd jest, z ostatniej klasy liceum? :D
odpowiedź