SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Aplauz aplauz!” oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok

Pierwsza seria nowego show „Aplauz aplauz!” zgromadziła średnio 2,3 mln widzów, a TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19 mln zł. Druga edycja formatu może trafić na antenę za rok.

Program „Aplauz aplauz!” oglądać można było w TVN w niedziele o godz. 20.00 w okresie od 6 września do 15 listopada br. Cała pierwsza edycja muzycznego show przyciągnęła przed ekrany średnio 2,29 mln widzów, co zapewniło stacji 13,40 proc. udziału w grupie 4+ i 12,64 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek widowiska, który obejrzało 2,49 mln osób.

Widownia „Aplauz aplauz!” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

06-09-2015

2 493 991

15,10%

13-09-2015

2 488 032

15,37%

20-09-2015

2 487 588

14,78%

TVN w czasie emisji muzycznego formatu zajął drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, emitująca wtedy gł. „Pogodę”, i „Dziewczyny ze Lwowa”, co dało jej 19 proc. udziału. Trzecie miejsce wśród kanałów tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat („Tylko muzyka”, „Życie Pi”; 11,30 proc.), a czwarte - TVP2 (filmy fabularne; 5,87 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej - przewaga będącej liderem Jedynki nad trzecim Polsatem wyniosła tutaj jednak zaledwie 0,56 pkt. proc. udziału.

Oglądalność programu na tle konkurencji

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

3 241 158

19,00%

12,83%

TVN - Aplauz aplauz!

2 286 222

13,40%

12,64%

Polsat

1 927 333

11,30%

12,27%

TVP2

1 000 620

5,87%

7,52%

Cennikowe wpływy reklamowe z pierwszej edycji show wyniosły 19,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Aplauz aplauz!” dzieci śpiewały na scenie z dorosłymi: rodzicami czy dziadkami. Na etapie castingowym było 20 duetów, a do głównej rywalizacji przeszło 12. O losach uczestników decydowali jurorzy: Małgorzata Ohme, Anna Rusowicz i Piotr Rubik oraz publiczność w studiu. Show prowadziła Agnieszka Szulim, a produkowała go firma Rochstar.

Zwycięzcą pierwszej edycji  formatu zostały Kinga i Ania. Para wygrała udział w profesjonalnych warsztatach wokalnych oraz rodzinną wycieczkę o wartości 20 tys. zł.

TVN jest zadowolony z wyników oglądalności programu. Druga edycja „Aplauz, aplauz!” nie pojawi się na pewno w ramówce wiosennej, ale ma wrócić na antenę TVN jesienią przyszłego roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,15 proc.

Dołącz do dyskusji: „Aplauz aplauz!” oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Wbrew pozorom nie jest to zły program. Nie czułem żenady jak w przypadku innych show z udziałem dzieci. Ciekawe czy finalnie wygrają z 10 edycją MBTM, bo to była ich główna konkurencja.
odpowiedź
User
Bb
Jakoś jak zawsze z dystansem podchodziłem do Agnieszki Szulim, tak po tym programie przekonała mnie do siebie. Gratuluje (według mnie) udanego debiutu!
odpowiedź
User
Nice
Według mnie program ok. Pierwsze dwa odcinki wyciskały łzy. Potem było troche słabiej, ale pod koniec sie rozkręciło . Fajnie ze jurorzy nie grali na siebie jak w Małych Gigantach. Dzieci nie były obśmiewanie. Szulimowa tez mnie zaskoczyla na plus.
odpowiedź