„CD Action” liderem, „Komputer Świat” najbardziej w dół
Większość magazynów o komputerach i grach komputerowych miało w lutym br. niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej. Najwięcej stracił „Komputer Świat”, a liderem był „CD Action”.
Miesięcznik „CD Action”(Wydawnictwo Bauer) miał w lutym br. sprzedaż ogółem na poziomie 101 105 egz., czyli o 11,3 proc. większą niż w lutym 2009 roku i był to największy wzrost w zestawieniu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się „PC Format”, także wydawany przez Bauera. Jego wynik sprzedażowy to 84 250 egz., co oznacza spadek o 22,3 proc.
Na podium znalazł się też jedyny w zestawieniu dwutygodnik, czyli „Komputer Świat” (Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 49 307 egz. Tytuł ten odnotował największy spadek w rankingu wynoszący 34,3 proc.
luty | ||
ZKDP | 2009 | 2010 |
Sprzedaż ogółem | ||
CD Action | 90 806 | 101 105 |
PC Format | 108 455 | 84 250 |
Komputer Świat* | 75 035 | 49 307 |
PC World | 52 057 | 41 126 |
Chip | 48 443 | 38 140 |
Play! | 17 226 | 17 396 |
Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował magazyn „Play!”, zaś największy spadek dotyczył pisma „PC World”.
2010 | ||
ZKDP | styczeń | luty |
Sprzedaż ogółem | ||
CD Action | 86 388 | 101 105 |
PC Format | 89 903 | 84 250 |
Komputer Świat* | 49 725 | 49 307 |
PC World | 45 743 | 41 126 |
Chip | 41 278 | 38 140 |
Play! | 14 085 | 17 396 |
* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.
Dołącz do dyskusji: „CD Action” liderem, „Komputer Świat” najbardziej w dół