SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chudnij z potrójną siłą!” w kampanii Be Slim 3 (wideo)

Agencja reklamowa Eskadra i dom mediowy MediaVest odpowiadają za kampanię promocyjną Be Slim 3 - produktu wspomagającego odchudzanie, który firma Colfarm wprowadza właśnie na polski rynek.

Bohaterkami kampanii są trzy przebojowe kobiety, które chcą się zmienić, a pomaga im w tym kompleksowy program odchudzający Be Slim 3. Podsumowuje to hasło „Be Slim 3. Chudnij z potrójną siłą!”.

- Tak mógłby wyglądać trailer serialu o nowoczesnych kobietach żyjących w wielkim mieście. Efekt ten udało się osiągnąć dzięki dynamicznemu tempu narracji, zaproszeniu do współpracy lektora, którego głos jest doskonale znany widzom z filmów oraz  zastosowaniu split screenu - zabiegu dzielenia ekranu, typowego dla zwiastunów - opisuje spot Dominik Gil, dyrektor zarządzający agencji Eskadra, która przygotowała strategię i kreację kampanii.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spot 30- i 15-sekundowy w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych), internet (serwisy VoD, YouTube), prasę oraz materiały POS. Potrwa do 3 maja.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: „Chudnij z potrójną siłą!” w kampanii Be Slim 3 (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
felo
Słabo zrobione spocidło.
odpowiedź
User
Krzysztof T.
Dawno nie widziałem tak przegadanego i słabego spotu.
odpowiedź
User
HM
Skoro cały spot oparliśćie o lektora to trzeba było radiówkę zrobić a nie tv.
No, ale Klienta trzeba naciągnąć!!
odpowiedź