„CKM” i „Playboy” tracą czytelników, liderem „Men's Health”
W lipcu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało spadki sprzedaży w porównaniu do lipca ub.r., a najwięcej stracił „CKM”. Wzrostem pochwalić się może tylko „Logo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w lipcu br. wyniosła 56 125 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 8,28 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Logo” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 6,89 proc. do 49 475 egz. - jest to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu. Magazyn ten w lipcu br. kosztował 4,99 zł, a rok wcześniej - 7,99 zł. Z kolei na ostatnie miejsce podium z drugiej lokaty spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 25,71 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 40 596 egz.
Spadek także dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła bowiem o 12,28 proc. i wyniosła 40 200 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 56125 | 61195 |
Logo | 49475 | 46287 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 40596 | 54643 |
Playboy | 40200 | 45828 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 29738 | 33198 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także liderem zostało pismo „Men's Health”, wiceliderem było „Logo”, a trzecie miejsce należało do „CKM”.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | lipiec | czerwiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 56125 | 56069 |
Logo | 49475 | 40215 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 40596 | 34353 |
Playboy | 40200 | 40893 |
Wirtualnemedia.pl | ||
Forbes. Profit | 29738 | 28971 |
Dołącz do dyskusji: „CKM” i „Playboy” tracą czytelników, liderem „Men's Health”
Po co więc ludzie mieli by kupować i "czytać" te szmatławce ?