„Claudia” za 1,99 zł i z kampanią reklamową
W środę 30 maja br. na rynku pojawi się czerwcowe wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska), które ukaże się w promocyjnej cenie 1,99 zł (normalnie pismo kosztuje 3,99 zł). Numer wesprze kampania reklamowa.
W numerze czytelnicy znajdą kupony rabatowe do sieci Drogeria Natura oraz na zakup biezlizny Anita, a także konkursy w ramach których wygrać można m.in. Toyotę Yaris. Wydanie ukaże się w nakładzie 500 tys. egz.
Czerwcowy numer „Claudii” wsparty będzie kampanią promocyjną w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały Atmedia), radiu (RMF FM, Radio Eska, Radio Wawa), prasie („Gala”, „Glamour”) i w internecie (Wirtualna Polska, kobieta.pl, stylio.pl, gala.pl, Facebook). Kampanię przygotował i zaplanował dział marketingu G+J.
Dołącz do dyskusji: „Claudia” za 1,99 zł i z kampanią reklamową
z psychiatryka.
Dziś wyedukowane czytelniczki już nie chcą magazynu , który pokazuje świat cudo. A stosunki w redakcji , wydawnictwie są bagienne. To jest jak biedronka, czyli niskie loty. Hm, ale gdzie jest taka jeszcze "normalna" redakcja magazynu kobiecego? z naczelną "autorytetem zawodowym? Może PANI i nic...