ClickAd Interactive, agencja dsk i Media Group zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości
Agencja Media Group i konsorcjum ClickAd Interactive z agencją reklamową dsk wygrały przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Budżet jaki mają do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.
![Zbigniew Ziobro, fot. Ministerstwo Sprawiedliwości](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/zbigniewziobro2016-655.png)
Ministerstwo Sprawiedliwości ogłosiło przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości w sierpniu br.
Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej zwany dalej Funduszem Sprawiedliwości jest funduszem celowym ukierunkowanym na pomoc pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałanie przestępczości oraz pomoc postpenitencjarną.
Oferty w nim złożyły: Media Group – z ceną 33,41 mln zł brutto (z VAT) oraz konsorcjum agencji ClickAd Interactive i dsk – z ceną brutto 20,72 mln zł.
Resort sprawiedliwości wybrał obie oferty, a wartość budżetu jaki przeznaczy do obsługi wynosi 17,56 mln zł netto (bez VAT). Umowa zostanie zawarta na rok.
Wybrane agencji będą odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości. Zajmą się opracowaniem strategii, koncepcji i kreacji kampanii, planowaniem i zakupem mediów.
Działania reklamowe mają być prowadzone w stacjach tv, radiowych, prasie, internecie, social mediach, na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Zaplanowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości działania promocyjne, informacyjne i edukacyjne mają stanowić dalszy etap kampanii rozpoczętej w styczniu 2019 roku i zakończonej w kwietniu (I etap) oraz kontynuowanej w maju, czerwcu i lipcu 2019 roku w mediach elektronicznych (II etap).
Celem kampanii był wzrost świadomości działalności Funduszu Sprawiedliwości wśród osób z grupy celowej osoby w wieku 18-69. Resort zdradza, że kampania charakteryzowała się ponad przeciętną efektywnością w dotarciu do grupy celowej. Kontakt z którymkolwiek formatem kampanii zadeklarowało ponad 80 osób z badanej populacji. 25 800 000 widziało materiały reklamowe w telewizji, grupa celowa zetknęła się 1,790 miliard razy z reklamą w telewizji, średnio ponad 69,3 razy osoby z grupy celowej spotkały się z przekazem reklamowym. Aż 81 tyś osób korzystało z wyszukiwarki punktów pomocy, co stanowi 40 proc. osób pokrzywdzonych w skali roku w Polsce.
W kampanii została stworzona baza danych ośrodków bezpłatne pomocy prawnej i obywatelskiej, policji. W kolejnych kampaniach chodzi o poinformowanie o skuteczności i kompetencjach ośrodków niosących pomoc, a będących w sieci Funduszu Sprawiedliwości, powszechnej dostępności narzędzi ułatwiających kontakt z ośrodkami niosącymi pomoc, szerokiej palecie oferowanych rodzajów pomocy realizowanych przez ośrodki, skutkach działalności Funduszu Sprawiedliwości i efektach wydatkowanych przez niego środków, podniesieniu świadomości istnienia i celów ośrodków Funduszu Sprawiedliwości w lokalnych mediach, zrealizowanie działań content marketingowych przedstawiających portfolio skutecznych działań Funduszu Sprawiedliwości, dalsze poszerzanie świadomości istnienia i celów Funduszu Sprawiedliwości poprzez działania mające charakter materiałów informacyjnych, marketingowych, edukacyjnych i o charakterze PR w kanałach offline i online ( reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, online i OOH).
Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive, agencja dsk i Media Group zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości
Dżizas - a ja myślałem, że takie wyniki tylko w Chinach i Indiach sa możliwe (ale pewnie też nie w TV)
Kto im ta kampanię robił - dawać promować się