Craig van Niekerk dyrektorem marketingu Wyborowa Pernod Ricard
Stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowa Pernod Ricard (producent takich wódek, jak Pan Tadeusz, Absolut, Wyborowa) objął Craig van Niekerk, który dotychczas pełnił identyczną funkcję w Pernod Ricard Nigeria. Zastąpił Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.
Craig van Niekerk będzie podlegał Fabrice’owi Audan, prezesowi zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe i będzie także członkiem zarządu Pernod Ricard Central Europe.
Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek obecnych w portfolio Wyborowa Pernod Ricard.
- Polski rynek alkoholi jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż dynamicznie się rozwija. Marki należące do Wyborowa Pernod Ricard mają na nim ugruntowaną pozycję, szczególnie dzięki polskim wódkom, które cieszą się popularnością na całym świecie i są jednym z głównych towarów eksportowych. Od wielu lat śledzę zmiany na tutejszym rynku i z niecierpliwością czekam na nowe wyzwania – mówi Craig van Niekerk.
Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując m.in. dla koncernu Coca-Cola oraz projektów sponsorskich jak m.in. FIFA World Cup.
Ukończył studia na Wydziale Handlu na Uniwersytecie w Johannesburgu.
Dołącz do dyskusji: Craig van Niekerk dyrektorem marketingu Wyborowa Pernod Ricard