Czasopismo „Teletubbies” wraca na rynek w nowej odsłonie
28 czerwca br. na rynku pojawi się odświeżony magazyn „Teletubbies” (Wydawnictwo Egmont), kierowany do dwu- i trzylatków.
W piśmie pojawią się gry, zabawy i zagadki dla dzieci, związane z bohaterami serialu „Teletubbies”: Laa-Laa, Tinky Winky, Po oraz Dipsy. Do pierwszego numeru będą dołączone figurka Laa-Laa i łóżeczko.
Odbiorcami pisma są w szczególności chłopcy w wieku od 6 lat. Pismo będzie ukazywać się co dwa miesiące.
Magazyn „Teletubbies” powstaje na licencji DHX Worldwide Limited i zadebiutuje 28 czerwca br. Pierwsze wydanie liczy 24 strony i kosztuje 9,99 zł. Redaktor naczelną jest Jolanta Tomala.
Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią reklamową w telewizji (kanały dziecięce oraz przed programami śniadaniowymi), a także w internecie (YouTube, Facebook) oraz w mediach własnych Egmontu.
Po raz pierwszy pismo „Teletubbies” trafiło do Polski w 2005 roku i przez kilka lat było wydawane przez Egmont Polska w cyklu miesięcznym.
Dołącz do dyskusji: Czasopismo „Teletubbies” wraca na rynek w nowej odsłonie