Daniel Solený przygotował murale dla marki Pilsner Urquell
W Warszawie oraz Krakowie powstały murale Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska) autorstwa Daniela Solený. Powstały w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”.
Murale zdobią elewacje trzech budynków w Krakowie oraz pięciu w stolicy. Celem akcji jest podkreślenie miejsca warzenia pierwszego pilznera na świecie, który właśnie z Pilzna dystrybuowany jest na cały świat, a także roli browarnictwa i smakowania piwa w czeskiej kulturze.
Autorem muralu jest Daniel Solený.
- Dzięki tegorocznej kampanii chcemy przybliżyć Polakom to niezwykłe dziedzictwo marki, której tradycja od lat przekazywana jest kolejnym pokoleniom wybitnych piwowarów - mówi Marta Chymosz, junior brand manager marki Pilsner Urquell.
Kampania „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna"
Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach LED, w serwisach VOD oraz w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami.
Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna, w których serwowany jest świeży i niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, oraz Tapsterów – mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.
Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja Advalue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanie w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Daniel Solený przygotował murale dla marki Pilsner Urquell