„Detektywi” w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam
TVN zakończyła emisję kolejnego sezonu serialu „Detektywi”. Produkcja - emitowana pięć dni w tygodniu, między lutym a 6 czerwca - miała 2,49 mln widzów. Lepsza w tym paśmie okazała się tylko Jedynka.
TVN, emitujący "Detektywów", miała średnio 21,04 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 21,54 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem było to odpowiednio 22,71 proc. i 21,35 proc. udziału.
OKRES | AMR | SHR % | SHR/16-49 |
02-06.06 2011 | 2490381 | 21,04% | 18,95% |
02-06.06 2010 | 2762677 | 22,71% | 21,35% |
Największym zainteresowanie cieszyły się odcinki docu-crime pokazane jeszcze w lutym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl najpopularniejsze wydanie z 14 lutego zgromadziło 3,1 mln widzów.
TOP10 | AMR | SHR% |
14-02-2011 | 3140561 | 21,54% |
07-02-2011 | 3136002 | 20,80% |
21-02-2011 | 3095958 | 21,07% |
02-03-2011 | 3057656 | 21,51% |
09-02-2011 | 3052633 | 20,95% |
15-03-2011 | 3042522 | 22,51% |
21-03-2011 | 3040719 | 22,58% |
23-02-2011 | 3033467 | 20,92% |
28-02-2011 | 3027000 | 21,27% |
24-02-2011 | 3026910 | 20,58% |
Liderem w paśmie emisji formatu była Jedynka (3,01 mln widzów i 25,43 proc. udziału). W grupie komercyjnej (16-49) najlepszy okazał się Polsat (23,4 proc. udziału).
Konkurencja | AMR | SHR% | SHR(16-49) |
TVP1 | 3013654 | 25,43% | 19,10% |
TVN | 2490381 | 21,04% | 18,95% |
POLSAT | 2269329 | 19,15% | 23,40% |
TVP2 | 724419 | 6,11% | 5,17% |
Wpływy reklamowe - z emitowanego od poniedziałku do piątku o 18.25 serialu “Detektywi” - wyniosły blisko 50 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
„Detektywów” oglądały przede wszystkim kobiety oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.
Profil | TVN | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 33,15% | 69 |
Kobiety | 66,85% | 129 | |
Wiek | 04-09 | 1,44% | 24 |
10-15 | 2,72% | 40 | |
16 - 19 | 2,03% | 36 | |
20 - 24 | 2,91% | 37 | |
25 - 29 | 4,71% | 53 | |
30 - 34 | 6,02% | 73 | |
35 - 39 | 5,47% | 74 | |
40 - 44 | 6,18% | 96 | |
45 - 49 | 6,38% | 93 | |
50 - 54 | 11,49% | 143 | |
55 - 59 | 12,78% | 165 | |
60+ | 37,87% | 188 | |
Wlk. miasta | Wieś | 27,65% | 71 |
< 50 tys. | 24,95% | 104 | |
50-100 tys. | 11,49% | 134 | |
100-200 tys. | 11,57% | 143 | |
> 200 tys. | 24,34% | 121 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 54,32% | 120 |
Średnie | 31,49% | 107 | |
Wyższe | 10,03% | 80 | |
Inne | 4,16% | 33 |
Obecnie TVN nadaje powtórki serialu.
Dołącz do dyskusji: „Detektywi” w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam
A ja mam pomysl na zupelnie inna telewizje na cos czego jeszcze nie bylo i co moze zintegrowac spoleczenstwo, potrzebna by byla inna ramowka i zupelnie inne podejscie do tego co sie emituje...milego dnia!