SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Group One odpowiada za relaunch marki Doctor Brew

"Z buntu najlepsze" to hasło kampanii inicjującej relaunch marki piwa Doctor Brew. Działania przygotowują agencja z Group One - Labcon, Value Media i SalesTube.

Kampania ma na celu relaunch oraz wyjście z produktami Doctor Brew poza środowisko miłośników piw kraftowych, z którego wywodzi się marka.  

Hasło kampanii “Z buntu najlepsze” nawiązuje do życia na własnych zasadach, a producent zachęca nim do odwagi w dokonywaniu śmiałych wyborów w postpandemicznej rzeczywistości. Komunikacja skupia się wokół czterech produktów piwnych: Double IPA, Molly IPA, Summer ALE oraz Vermont IPA.

Group One przygotowała relaunch Doctor Brew

Agencja Labcon jest odpowiedzialny za kreację (m.in. sesję zdjęciową, video, projekt strony www i kreacje do kampanii digital), PR, social media oraz niestandardowe aktywacje w OOH. Value Media zaplanował i zakupił media, a SalesTube prowadzi działania promocyjne w digitalu.

Właścicielem Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, do której należy Browar Tenczynek jest Janusz Palikot. Po połączeniu z Doctor Brew do Zarządu Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA dołączą Tomasz Czechowski i Tomasz Nietubyć. “Z Buntu Najlepsze” to kolejny projekt, po kampaniach launchujących piwo BUH, Marakuja i wódkę wyBUHową, który Browar Tenczynek powierzył Group One.

Dołącz do dyskusji: Group One odpowiada za relaunch marki Doctor Brew

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl