Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”
W 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 375 226 egz. Była ona o 2,13 proc. niższa niż w 2012 roku.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 203 840 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 5,66 proc.
Trzecią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 65 720 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 7,28 proc.
Wirtualnemedia.pl |
rok |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
375 226 |
383 380 |
TV14 |
203 840 |
216 079 |
Ekran TV |
65 720 |
70 879 |
W grudniu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do grudnia 2012 roku zmniejszył się o 1,52 proc. i wyniósł 434 957 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (232 433 egz.; w dół o 11,18 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (72 957 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 17,51 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
grudzień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
434 957 |
441 662 |
TV14 |
232 433 |
261 682 |
Ekran TV |
72 957 |
88 441 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”