„ELLE Man” promuje się w internecie, stawia na serwis Elleman.pl
Magazyn „ELLE Man” w grudniu 2018 roku uruchomił serwis internetowy, którego redaktorem prowadzącym został Oskar Dąbkowski. Można w nim znaleźć artykuły z papierowego wydania pisma, ale i premierowe treści.
W serwisie czytelnicy, oprócz treści magazynowych mogą znaleźć również artykuły przygotowane przez zewnętrznych autorów. Wśród stałych współpracowników serwisu są m.in.: Wojciech Grzybała (pisze dla działu moda), Joanna Snopek (stylizacja), Anna Luboń (kultura), Michał Garbaczuk (motoryzacja), Magdalena Pełkowska (psychologia), Marek Bryczyński (stylizacja włosów), Khalil Griffin (fitness) czy Mateusz Jasiński (well-being).
Wraz z serwisem internetowym mają być rozwijane kanały social media na Facebooku i Instagramie.
- Dbamy o to, żeby dzięki treściom w serwisie trafić do dużego grona zaangażowanych czytelników. Poza oczywistą sferą moto, high-tech i sport na ELLEman.pl znajdują się też artykuły o modzie i stylu, fitnessie, ekologii, psychologii czy seksie. Poruszane są ważne społecznie tematy, takie jak hejt, wykluczenie czy depresja - wymienia Oscar Dąbkowski, redaktor prowadzący Elleman.pl.
Dąbkowski był wcześniej związany m.in. z serwisem gala.pl. Z kolei redaktorem naczelnym pisma jest Olivier Janiak.
„ELLE Man” wychodzi w nakładzie 50 tysięcy, kosztuje 11,99 zł. To magazyn dla mężczyzn, który na polskim rynku pojawił się w 2014 roku. Ukazuje się jako kwartalnik, pierwszy tegoroczny numer będzie dostępny w sprzedaży 12 marca. Wydawcą pisma jest Burda Media Polska.
W portfolio Grupy są także inne tytuły adresowane do mężczyzn, takie jak „Focus”, „National Geographic” i „NG Traveler”.
Dołącz do dyskusji: „ELLE Man” promuje się w internecie, stawia na serwis Elleman.pl