Emil Wiśniewski: z Cheil Poland do They.pl
Emil Wiśniewski objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji They.pl. Wcześniej pracował m.in. w Cheil Poland, Momentum Worldwide, Netizens Peppermint i Brainshake.
Jako dyrektor kreatywny Emil Wiśniewski odpowiada w They.pl za tworzenie koncepcji kampanii i opracowywanie strategii komunikacji dla klientów. Zarządza kilkuosobowym zespołem kreatywnym, którego kompetencje mają zostać poszerzone.
Poprzednio w agencji zajmowali się tym zasiadający w jej zarządzie Marcin Solecki i Maciej Miszczuk.
Z kolei Emil Wiśniewski przez ostatnie trzy lata pracował w Cheil Poland, najpierw jako creative copywriter, a od połowy ub.r. jako creative group head. Wcześniej był senior copywriterem w agencjach Netizens Peppermint i Brainshake, a także w Cheil, oraz copywriterem w Momentum Worldwide.
Z branżą reklamową jest związany od ośmiu lat. Realizował projekty dla takich firm jak Samsung, MasterCard, Microsoft, Polkomtel S.A., Nestlé, Bank BGŻ, PLL LOT, La Roche-Posay i Danfoss.
Dołącz do dyskusji: Emil Wiśniewski: z Cheil Poland do They.pl