Emlab eventowo dla BMW i MINI
BMW Group Polska w wyniku rozstrzygnięto przetargu podpisała umowę na obsługę eventową z agencją Emlab, należącą do Grupy S/F.
Współpraca Emlab z BMW Group Polska obejmuje kreację oraz egzekucję aktywacji B2C i B2B dla marek BMW i MINI.
- Przetarg składał się z wielu wymagających etapów i ogromnie satysfakcjonujące jest dla nas, że wypracowane w trakcie kilku miesięcy koncepcje strategiczno - egzekucyjne spodobały się przedstawicielom klienta na tyle, by zechcieli razem z nami wprowadzać je w życie. To nas niesamowicie mobilizuje do wytężonych działań i zaangażowania, których dodatkowe potrzeby narzuca nam obecna sytuacja. Już dziś nasz zespół razem z BMW Group pracuje nad projektami, które uwzględniają organizacyjne zmiany wymuszone przez pandemię - mówi Wojtek Małysz, dyrektor zarządzający agencji Emlab.
Nie podano ile agencji brało udział w przetargu.
Dołącz do dyskusji: Emlab eventowo dla BMW i MINI
Czy nikt nie weryfikuje publikowanych tu artykułów?