Starcom, Value Media, Universal McCann i MullenLowe Mediahub w przetargu mediowym Enei
W przetargu na obsługę mediową spółki Enea walczą: Value Media, Universal McCann, MullenLowe Mediahub i Starcom. Ta ostatnia agencja broni obsługi klienta. Budżet mediowy Enei wynosi ok. 22,9 mln zł.
Wybrany w prowadzonym od sierpnia br. przetargu dom mediowy będzie pracować dla Enea SA, Enea Operator i Enea Wytwarzanie. Do jego zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych i działań PR, w takich mediach, jak telewizja, radio, prasa (w tym katalogi i wydawnictwa), internet, kino, oraz OOH. Agencja zajmie się też opracowaniem strategii obecności marki w mediach (w internecie i mediach pozainternetowych), przygotowaniem media planów, zakupem mediów oraz działaniami product placement.
Budżet, który spółka zamierzy przeznaczyć na obsługę mediową, wynosi 22,8 mln zł.
W postępowaniu oferty złożyły cztery agencje: MullenLowe Mediahub (z ceną 4,94 mln zł), Universal McCann (z ceną 4,92 mln zł), Value Media (z ceną 3,31 mln zł) i należący do Publicis Media Starcom (z ceną 4,80 mln zł). Ta ostatnia agencja dotychczas zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii spółki Enea.
Jednocześnie firma prowadzi przetarg na obsługę reklamową ATL i BTL. Biorą w nim udział Walk Creative, Althermedia, V&P i GPD Agency.
Dołącz do dyskusji: Starcom, Value Media, Universal McCann i MullenLowe Mediahub w przetargu mediowym Enei