Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eobuwie.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kolekcję butów w sklepach eobuwie.pl (grupa CCC) przygotowaną wspólnie z amerykańską aktorką Evą Longorią.
Akcja spotu z udziałem Evy Longorii rozgrywa się na basenie. Aktorka prezentuje różne modele butów z promowanej kolekcji.
Współpracę z Evą Longorią ogłoszono na początku marca. Autorska kolekcja promowana przez aktorkę w ofercie na wiosnę i lato obejmuje ponad 130 różnych modeli butów, m.in. szpilek, klapek, półbutów i sneakersów.
Reklama informuje, że kolekcja Evy Longorii jest dostępna nie tylko w sklepie internetowym i salonach stacjonarnych eobuwie.pl, lecz także e-sklepie Modivo.
Kampania reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Za planowanie i zakup mediów dla eobuwie.pl odpowiada dom mediowy Havas Media, w efekcie przetargu niedawno przejął to zlecenie od MullenLowe MediaHub.
Grupa CCC z akcją „Tęskniliśmy za Wami”
We wtorek grupa CCC poinformowała, że dzięki zniesieniu zakazu działania sklepów niespożywczych otworzyła już 470 sklepów w centrach handlowych w Polsce i 173 za granicą. Na rodzimym rynku już 20 kwietnia wznowiła działanie ponad 130 sklepów w parkach handlowych.
W okresie zamknięcia tych placówek firma była skupiona na handlu internetowym, dlatego realizowała głównie działania marketingowe w sieci. CCC podaje, że w tym czasie prawie 200 influencerów, z których każdy ma od 20 do 50 tys. followersów, prezentowało na swoich profilach buty marek z portfolio CCC.
- Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline. Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” - opisał Jakub Grzelak, dyrektor sprzedaży w grupie CCC.
Pod koniec kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa eObuwie.pl pod hasłem „Zawsze w Twoim stylu”, przygotowały ją agencja 23 Heroes i Sputnik Studio.
Na koniec marca grupa CCC miała 1 211 sklepów stacjonarnych, o 31 mniej niż kwartał wcześniej, a ich łączna powierzchnia handlowa zmalała z 760 do 753,9 tys. metrów kwadratowych. CCC bez zmian miała 15 sklepów internetowych W Polsce liczba sklepów stacjonarnych CCC zmalała przez kwartał z 473 do 470, a punktów Gino Rossi - z 50 do 41. Ubyło też 12 sklepów szwajcarskiej sieci KVAG, na koniec marca było ich 167.
W pierwszym kwartale br. przychody grupy CCC ze sprzedaży sklepowej zmalały w prawie wszystkich regionach jej działalności. W Polsce poszły w dół rok do roku z 368,7 do 274,5 mln zł, na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej - ze 195,5 do 150,5 mln zł, a w Europie Zachodniej - ze 126,7 do 79,4 mln zł. Wzrost nastąpił jedynie na pozostałych rynkach (firma jest obecna m.in. w kilku krajach arabskich) - z 23,8 do 26,9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eobuwie.pl (wideo)