Facebook szkoli reklamodawców w Warszawie. „Takich wydarzeń będzie coraz więcej”
W Polsce po raz pierwszy odbyły się warsztaty z cyklu Facebook Direct Response Bootcamp. Eksperci szkolili marketerów w najlepszych metodach dotarcia do odbiorców za pomocą Facebooka. - Odpowiednia wiedza dotycząca narzędzi marketingowych oferowanych przez naszą platformę jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Dlatego podobnych wydarzeń będzie w przyszłości o wiele więcej - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, szef Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
Rozwiązania oferowane przez Facebooka w ramach Direct Response mają pozwolić marketerom za pomocą kompleksowych narzędzi skutecznie dotrzeć z reklamowym przekazem do najbardziej pożądanej przez nich grupy odbiorców korzystających z największej na świecie platformy społecznościowej.
1 września w Warszawie w ramach szkolenia Facebook Direct Response Bootcamp eksperci w formie wykładów i prezentacji przekazywali słuchaczom praktyczną wiedzę dotyczącą możliwości zastosowania rozmaitych narzędzi optymalizujących kampanie na Facebooku. Organizatorzy szkolenia nie ukrywali, że podstawowym celem Facebook Direct Response Bootcamp jest poszerzenie grona specjalistów zorientowanych w marketingowych możliwościach, które niesie serwis.
- Odpowiednia wiedza dotycząca narzędzi marketingowych oferowanych przez naszą platformę jest kluczowa dla osiągnięcia na niej sukcesu - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią. - Dlatego podobnych wydarzeń będzie w przyszłości o wiele więcej. W tym roku planujemy przynajmniej jeszcze jedno z nich, kolejne czekają nas w roku 2016. W naszym modelu współpracy z biznesem nie stawiamy na sztywne, gotowe rozwiązania. Chcemy być elastyczni i oferować naszym partnerom między innymi umiejętności, które mogą skutecznie wykorzystać na Facebooku.
W trakcie Facebook Direct Response Bootcamp poruszono m.in. takie zagadnienia jak targetowanie na Facebooku, ocena i mierzenie sukcesu, tworzenie kreacji do zastosowań Direct Response czy strukturyzacja i optymalizacja kampanii.
Dołącz do dyskusji: Facebook szkoli reklamodawców w Warszawie. „Takich wydarzeń będzie coraz więcej”