Facebook z nowymi narzędziami do targetowania wpisów i zarządzania treściami
Z myślą o administratorach fanpage’y Facebook wprowadził nowe opcje targetowania postów, regulowania czasu wyświetlania wpisów i analizy zachowań odbiorców.
Nowe narzędzia, o których Facebook poinformował na swoim blogu, są na razie dostępne wyłącznie w desktopowej wersji serwisu.
Pierwsza z funkcji nosi nazwę Interest Targeting i ma pomagać autorom treści w dokładnym sprecyzowaniu grupy użytkowników, do których mają trafić wybrane treści. Opcja pozwala na określenie kręgu odbiorców konkretnego postu na przykład na podstawie ich zainteresowań. Oznacza to, że wpis z dziedziny sportu będzie widoczny jedynie dla użytkowników, którzy zadeklarowali zainteresowanie tą grupą tematów.
Druga opcja została nazwana przez Facebook Post End Date. To narzędzie umożliwia wydawcy dokładne określenie czasu, w jakim konkretny post ma być widoczny na tablicy użytkownika. Pozwala także na usuwanie wpisów, które straciły już swoją aktualność - na przykład nieaktualną prognozę pogody czy informację o konkursie, który już się zakończył.
Ostatnie z narzędzi - Smart Publishing - jest przeznaczone głównie do oceny popularności konkretnych treści. Ta funkcja umożliwia na przykład przeanalizować, które linki z wpisami są najczęściej udostępniane przez użytkowników. Oprócz tego Facebook udoskonalił kilka narzędzi wchodzących w skład modułu Domain Insights, które mają pomagać większym wydawcom w optymalizowaniu ich przekazu kierowanego do użytkowników serwisu.
Dołącz do dyskusji: Facebook z nowymi narzędziami do targetowania wpisów i zarządzania treściami