Słodycze Familijne z loterią „Mus je schrupać i wygrać"
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne (Colian) pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe.
Zasady loterii zostały oparte na prostym mechanizmie, sprawdzonym w latach ubiegłych. Wystarczy zakupić dwa dowolne produkty z całej oferty produktowej Wafli Familijne, zarejestrować paragon na stronie akcji familijne.pl, by od razu dowiedzieć się, czy udało się zdobyć jedną z nagród pieniężnych, dostępnych w puli każdego dnia.
Nagrody w loterii Familijne
Spośród wszystkich zarejestrowanych zgłoszeń, w wielkim finale akcji, zostanie rozlosowana nagroda główna w wysokości 50 tys. złotych.
Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów upominki w postaci pakietów Wafli Familijnych oraz voucherów na zakup słodyczy, osiągalnych bez konieczności rejestracji paragonu.
Loteria Familijnych wsparta kampanią
Akcja będzie mocno wspierana w mediach i punktach sprzedaży do końca sierpnia. Emisje dedykowanych spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD oraz w internecie. Działania dopełniają kampanie: radiowa i online (display, influencerzy, social media), a także komunikacja na opakowaniach produktów i w punktach sprzedaży.
Strategię nowej platformy komunikacyjnej oraz wszystkie kreacje przygotowała agencja Opus B. Produkcję spotów powierzono Lemon Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications. Za organizację loterii odpowiada firma Nofsza.
Dołącz do dyskusji: Słodycze Familijne z loterią „Mus je schrupać i wygrać"