SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gramy lepiej niż wyglądamy” - kampania promocyjna Muzo.fm

Na początku maja br. wystartuje kampania promocyjna radia Muzo.fm pod hasłem „Gramy lepiej niż wyglądamy”.

Działania kampanii promocyjnej obejmuje outdoor w aglomeracji warszawskiej oraz profil Muzo.fm na Facebooku.

W kreacji reklamowej - przygotowanej przez Focus Advantage - występują prowadzący Muzo.fm: Marta Trybura, Idalia Tomczak, Anna Nowaczyk, Jarek „Wendro” Wendrowski oraz Marcin „Bisior” Bisiorek.

Autorem zdjęć jest Robert Laska.

Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.

Udział Muzo.fm pod względem słuchania w okresie od stycznia do marca 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 0,5 proc.

Muzo.fm to ponadregionalna sieć radiowa, której ramówka ma charakter muzyczno-informacyjno-biznesowy. Prezentowana na antenie stacji muzyka to mieszanka rocka z ambitnym popem. W programie stacji znalazły się również audycje autorskie. Częstotliwości Muzo.fm: Warszawa - 102 FM, Kraków - 104,9 FM, Gdańsk - 93,9 FM, Łódź - 102,3 FM, Poznań - 93,9 FM, Wrocław - 103,7 FM, Kielce - 92,9 FM, Olsztyn - 92,4 FM, Bydgoszcz - 90,5 FM.

Dołącz do dyskusji: „Gramy lepiej niż wyglądamy” - kampania promocyjna Muzo.fm

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adsenior
IMO jedna z najlepszych radiowych kampanii w Polsce w ostatnich latach. Konkurencja co prawda ułatwiła sprawę średnim poziomem, ale jednak.
odpowiedź
User
dd
najlepsze radio obecnie. czasem zamulają pop-em ale fajny klimat ciagle na tle reszty
odpowiedź
User
DW
Jeśli grają lepiej niż wyglądają... to muszą wyglądać strasznie :)
odpowiedź