„Gramy lepiej niż wyglądamy” - kampania promocyjna Muzo.fm
Na początku maja br. wystartuje kampania promocyjna radia Muzo.fm pod hasłem „Gramy lepiej niż wyglądamy”.
Działania kampanii promocyjnej obejmuje outdoor w aglomeracji warszawskiej oraz profil Muzo.fm na Facebooku.
W kreacji reklamowej - przygotowanej przez Focus Advantage - występują prowadzący Muzo.fm: Marta Trybura, Idalia Tomczak, Anna Nowaczyk, Jarek „Wendro” Wendrowski oraz Marcin „Bisior” Bisiorek.
Autorem zdjęć jest Robert Laska.
Kampanię zaplanował dom mediowy Vizeum.
Muzo.fm to ponadregionalna sieć radiowa, której ramówka ma charakter muzyczno-informacyjno-biznesowy. Prezentowana na antenie stacji muzyka to mieszanka rocka z ambitnym popem. W programie stacji znalazły się również audycje autorskie. Częstotliwości Muzo.fm: Warszawa - 102 FM, Kraków - 104,9 FM, Gdańsk - 93,9 FM, Łódź - 102,3 FM, Poznań - 93,9 FM, Wrocław - 103,7 FM, Kielce - 92,9 FM, Olsztyn - 92,4 FM, Bydgoszcz - 90,5 FM.
Dołącz do dyskusji: „Gramy lepiej niż wyglądamy” - kampania promocyjna Muzo.fm