Gucci promuje nową kolekcję biblijnym potopem i Arką Noego (wideo)
Marka odzieżowa Gucci promuje swoją nową kolekcję Gucci Cruise 2019 nawiązując do biblijnego potopu i Arki Noego. Autorem zdjęć do kampanii i spotu jest Glen Luchfold.
Kampania promująca kolekcję Cruise 2019, którą zaprezentowano w maju na jednym z rzymskich cmentarzy, na którym modelki chodziły po wybiegu wyznaczonym przez dwie linie ognia prowadzona jest pod hasłem #GucciGothic.
Jej głównymi elementami są seria fotografii oraz dwuminutowy film. Spot przenosi widza w biblijne czasy, nawiązując do historii potopu i Arki Noego.
Bohaterowie reklamy to grupa ludzi ubranych w nową kolekcję Gucci, która żyje gdzieś na wsi, w harmonii z wiejskim krajobrazem i dzikimi zwierzętami (wśród nich są zarówno tygrysy, jelenie, słonie, ale też kozy, krowy, świnia, owca, sarna). Ludzie ci wiedząc o zbliżającym się potopie angażują się w budowanie biblijnej arki, dzięki której i oni i zwierzęta będą mogli przetrwać nadchodzący kataklizm.
Twórcą nowej kolekcji Gucci jest dyrektor artystyczny marki Alessandro Michele, zaś autorem zdjęć i reżyserem filmu – Glen Luchford.
Latem ub.r. Gucci promując kolekcję jesień-zima 2017/2018 wykorzystało w kampanii motywy ze „Star Treka” i „Gwiezdnych Wojen”.
Dołącz do dyskusji: Gucci promuje nową kolekcję biblijnym potopem i Arką Noego (wideo)