SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gustaw reklamuje Złociste Nuggetsy

W prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Złocistych Nuggetsów z portfolio Kamis. Akcję przygotowały firmy Ambasada, Kamikaze i Mediacom.

Kampania Złocistych Nuggetsów – gotowych konceptów kulinarnych, dzięki którym można szybko przygotować kawałki kurczaka w wybranym wariancie smakowym – jest skierowana do dwóch grup docelowych. Jej odbiorcami są kobiety w wieku 20-45 lat, które posiadają już rodziny, często gotują i przykładają wagę do różnorodnego menu, oraz dzieci, które lubią szybkie, smaczne i ciekawie podane dania.

Kreacja kampanii opiera się na postaci Gustawa – zabawnego bohatera, który zachęca do zerwania z nudnym jedzeniem na rzecz dań różnorodnych i zawsze smacznych. W ramach akcji uruchomiona zostanie strona internetowa nuggetsy.pl, na której będą dostępne m.in. gry, zabawy i aplikacje. Do tego serwisu będzie zapraszał Gustaw, który będzie też obecny, przez swój fanpage, na Facebooku.


Działania reklamowe obejmują prasę („Pani Domu”, „Przyjaciółka”, „Party”, „Viva!”, „Gala”, „Tele Tydzień”, „Wysokie Obcasy”, „Dobre Rady”, „Olivia”, „Claudia”, „Naj”, „Poradnik Domowy”) oraz internet (witryny kobiece i dziecięce, Gadu-Gadu, serwisy społecznościowe).

Kampanię – zaplanowaną do końca kwietnia – przygotowały agencja Ambasada (kreacja), dom mediowy Mediacom (zakup mediów) oraz agencja Kamikaze (działania interaktywne).

Dołącz do dyskusji: Gustaw reklamuje Złociste Nuggetsy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl