„Hell’s Kitchen 6” stracił 360 tys. widzów. Show Polsatu przegrywa z TVP2 i TVN
Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu czwartą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Nowym prowadzącym został Michał Bryś.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność szóstej serii formatu wyniosła 1,23 mln widzów. Przełożyło się to na 8,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,85 proc. w grupie 16-59.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen 4” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-09-2016 |
1 306 407 |
8,67% |
13-09-2016 |
1 243 501 |
8,16% |
20-09-2016 |
1 145 636 |
7,31% |
Średnio: |
1 233 867 |
8,05% |
Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. czwarta edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 360 tys. więcej widzów - 1,59 mln oglądających, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału w grupie 4+ oraz 15,85 proc. w 16-49.
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 28,91 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 8,51 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Rozdarte serca” oraz początek „Komisji morderstw”; 7,48 proc. udziału).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem, przegrywając tylko z Dwójką. Trzeci jest tutaj TVN, a czwarta - Jedynka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 |
4 428 880 |
28,91% |
1 453 657 |
24,65% |
2 367 210 |
26,67% |
TVN |
1 303 883 |
8,51% |
611 051 |
10,36% |
863 597 |
9,73% |
Polsat - Hell's Kitchen 6 |
1 233 867 |
8,05% |
748 429 |
12,69% |
874 447 |
9,85% |
TVP1 |
1 146 323 |
7,48% |
245 255 |
4,16% |
497 867 |
5,61% |
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.
Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen 6” stracił 360 tys. widzów. Show Polsatu przegrywa z TVP2 i TVN