SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hell’s Kitchen” straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2

Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,51 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku i drugie w 16-49.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 1 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność piątej serii formatu wyniosła 1,51 mln widzów. Przełożyło się to na 9,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który zgromadził przed telewizorami 1,65 mln oglądających.

Oglądalność „Hell’s Kitchen 5” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2016

1 653 598

10,10%

08-03-2016

1 400 481

8,78%

15-03-2016

1 479 715

9,30%

Średnio:

1 514 471

9,41%

Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. trzecia edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 230 tys. więcej widzów - 1,74 mln oglądających, co przełożyło się na 10,65 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 5” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas hitowe „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 32,10 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. „Na Wspólnej” i „Singielka”; 9,67 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Rozdarte serca” oraz widowisko z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych; 5,42 proc. udziału).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest wiceliderem. Pierwsze miejsce zajmuje Dwójka, trzeci jest TVN, a czwarta - Jedynka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

5 162 828

32,10%

25,79%

TVN

1 555 393

9,67%

11,07%

Polsat - Hell's Kitchen 5

1 514 471

9,41%

14,87%

TVP1

871 860

5,42%

3,57%

Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.

Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mmmmmm
Wielkie eh oh rozbuchane ego kto to ja nie jestem a czy ten mega człowiek z jedyną gwiazdką potrafi zadbać o zasady higieny które mówią o upinaniu włosów lub ich osłanianiu a także o zdejmowaniu biżuterii z rąk kiedy pracuje się z żywnością...
Pierwsza lekcja gastronomii i ktoś się chyba obijał.
0 0
odpowiedź
User
Bartek
Tego starego odgrzewanego kotleta już dawno nie powinno się emitować ale cóż stara lampucera Terentiew nie rozumie tego że ludzie mają dość oglądania programów o gotowaniu a już zwłaszcza ludzie nie chcą oglądać tego żałosnego Wojciecha Basiury który się sam nazwał Amaro to największy Amator i prostak i dlatego mało ludzi chce oglądać te nudne stare śmierdzące odgrzewane kotlety serwowane przez prostacką stacje Polsat
0 0
odpowiedź
User
polszmat
Niestety ale jak Polsat ma coś zrobić - potem zawsze w zdecydowanej większości wygląda to tragicznie pod każdym względem. Pytam się - czy jest jakiś sens oglądania czegoś tak głupio zrealizowanego i wybór niewłaściwych osób do prowadzenia danego programu, oraz wybór takich uczestników... Przykładów jest cała masa względem programów rozrywkowych Polsatu - gdzie powtarza się zły wybór osób prowadzących - jak tak samo głupie pod każdym względem "Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami" lub " „Tylko Muzyka. Must Be the Music" (...) i te głupie nazwy tych programów - Grupa Polsat to nic więcej jak Polszmat pod każdym względem...
0 0
odpowiedź