„Hell’s Kitchen” straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2
Piątą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,51 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu trzecią serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku i drugie w 16-49.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 1 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność piątej serii formatu wyniosła 1,51 mln widzów. Przełożyło się to na 9,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu, który zgromadził przed telewizorami 1,65 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen 5” odcinek po odcinku
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
01-03-2016 |
1 653 598 |
10,10% |
08-03-2016 |
1 400 481 |
8,78% |
15-03-2016 |
1 479 715 |
9,30% |
Średnio: |
1 514 471 |
9,41% |
Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. trzecia edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 230 tys. więcej widzów - 1,74 mln oglądających, co przełożyło się na 10,65 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,91 proc. w 16-49.
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 5” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas hitowe „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 32,10 proc. udziału. Drugi jest TVN (gł. „Na Wspólnej” i „Singielka”; 9,67 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Rozdarte serca” oraz widowisko z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych; 5,42 proc. udziału).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest wiceliderem. Pierwsze miejsce zajmuje Dwójka, trzeci jest TVN, a czwarta - Jedynka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
5 162 828 |
32,10% |
25,79% |
TVN |
1 555 393 |
9,67% |
11,07% |
Polsat - Hell's Kitchen 5 |
1 514 471 |
9,41% |
14,87% |
TVP1 |
871 860 |
5,42% |
3,57% |
Dodajmy, że w lutym br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,74 proc.
Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” straciło 230 tys. widzów. Polsat przegrywa z TVP2
Pierwsza lekcja gastronomii i ktoś się chyba obijał.