„Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 9 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 10,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 11 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 2,41 mln oglądających. Należy jednak pamiętać, iż tego dnia TVP2 w paśmie emisji „Piekielnej Kuchni” nie pokazywała swoich sztandarowych seriali „Barw szczęścia” i „M jak miłość”. Drugi w kolejności odcinek to finał produkcji, który śledziło 2,04 mln widzów.
Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
||
09-09-2014 |
20:05:17 |
1 616 150 |
10,60% |
16,36% |
16-09-2014 |
20:07:04 |
1 358 155 |
8,52% |
12,47% |
23-09-2014 |
20:06:02 |
1 602 569 |
9,91% |
15,53% |
30-09-2014 |
20:08:34 |
1 563 572 |
10,13% |
15,22% |
07-10-2014 |
20:05:54 |
1 653 646 |
10,30% |
15,96% |
21-10-2014 |
20:07:39 |
1 606 728 |
9,88% |
16,10% |
28-10-2014 |
20:07:10 |
1 913 736 |
12,16% |
19,28% |
04-11-2014 |
20:06:59 |
1 820 570 |
11,01% |
16,94% |
11-11-2014 |
20:08:12 |
2 407 807 |
13,89% |
17,84% |
18-11-2014 |
20:06:50 |
2 041 217 |
12,10% |
17,77% |
Średnio: |
1 763 299 |
10,91% |
16,41% |
Pierwszą serię „Hell’s Kitchen”, emitowaną wiosną br., oglądało nieco więcej widzów, bo 1,79 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 11,83 proc. i 18,76 proc. udziału (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 2” zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” (raz pokazano programy kabaretowe), co przełożyło się aż na 30,08 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,73 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, filmy fabularne, „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara”, dokument „Po-lin. Okruchy pamięci” oraz „Dzwony śmierci”; 8,91 proc. udziału). Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
4 868 950 |
30,08% |
23,99% |
Polsat - Hell’s Kitchen 2 |
1 763 299 |
10,91% |
16,41% |
TVN |
1 737 339 |
10,73% |
10,59% |
TVP1 |
1 441 720 |
8,91% |
8,60% |
Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków drugiej serii kulinarnego formatu wyniosły 27,83 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja z reklam zarobiła 20,5 mln zł. Natomiast wpływy z powtórek drugiej serii wyniosły 11,77 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizowało 16 znawców sztuki kulinarnej. Zwycięzcą została Monika Dąbrowska, która wygrała 100 tys. zł i otrzymała pracę w restauracji Atelier Amaro.
Trzecia odsłona „Hell’s Kitchen” będzie emitowana w Polsacie wiosną przyszłego roku. Obecnie stacja poszukuje uczestników do programu (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Ale gratulację dla Moniki, która wygrała:)