SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serviceplan Health po wygranym przetargu przygotuje kampanię Herbapolu

Herbapol wybrał w przetargu agencję Serviceplan Health (Group One), która zajmie się nową kampanią reklamową tej marki.

Agencja Serviceplan Health wygrała przetarg na obsługę reklamową Herbapolu, producenta dźemów, syropów i herbatek owocowych Herbaciany Ogród.

Zajmie się ona stworzeniem nowej platformy komunikacji pod hasłem “Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” oraz realizacji kampanii reklamowej.

W pierwszej połowie roku miały miejsce premiery dwóch kampanii – dla dżemów i syropów. Spoty wprowadzają w świat ulubionych owocowych smaków rodzin Wiśniewskich (dżemy) i Malinowskich (syropy). Wrześniowa odsłona dotyczy herbatek owocowych i jest historią rodziny Leśniewskich.

Kampania będzie realizowana w telewizji i w internecie.
 

 

Za koncepcję i realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Realizacją spotu zajęło się studio Watchout z Szymonem Pawlikiem w roli reżysera.

Dołącz do dyskusji: Serviceplan Health po wygranym przetargu przygotuje kampanię Herbapolu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl