Serviceplan Health po wygranym przetargu przygotuje kampanię Herbapolu
Herbapol wybrał w przetargu agencję Serviceplan Health (Group One), która zajmie się nową kampanią reklamową tej marki.
Agencja Serviceplan Health wygrała przetarg na obsługę reklamową Herbapolu, producenta dźemów, syropów i herbatek owocowych Herbaciany Ogród.
Zajmie się ona stworzeniem nowej platformy komunikacji pod hasłem “Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” oraz realizacji kampanii reklamowej.
W pierwszej połowie roku miały miejsce premiery dwóch kampanii – dla dżemów i syropów. Spoty wprowadzają w świat ulubionych owocowych smaków rodzin Wiśniewskich (dżemy) i Malinowskich (syropy). Wrześniowa odsłona dotyczy herbatek owocowych i jest historią rodziny Leśniewskich.
Kampania będzie realizowana w telewizji i w internecie.
Za koncepcję i realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Realizacją spotu zajęło się studio Watchout z Szymonem Pawlikiem w roli reżysera.
Dołącz do dyskusji: Serviceplan Health po wygranym przetargu przygotuje kampanię Herbapolu