SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hill+Knowlton Strategies: awansowały Anna Grońska, Patrycja Mazur i Agnieszka Szczurek

W dziale komunikacji korporacyjnej Hill+Knowlton Strategies Anna Grońska i Patrycja Mazur awansowały na stanowiska associate, a Agnieszka Szczurek na account executive.

Od lewej: Anna Grońska, Patrycja Mazur i Agnieszka Szczurek Od lewej: Anna Grońska, Patrycja Mazur i Agnieszka Szczurek

Anna Grońska jako associate odpowiada za realizację kompleksowych działań PR dla polskich i międzynarodowych firm z sektora FMCG oraz retail, m.in. Vistula Retail Group. Specjalizuje się w komunikacji branży handlowej i spożywczej. Ma 5 lat doświadczenia w public relations. Wcześniej w zespole komunikacji marketingowej Hill+Knowlton Strategies pracowała dla klientów retail oraz food&beverages. Doświadczenie zdobywała również w agencji 24/7 Communication, gdzie pracowała m.in. dla marek: Lidl, Bosch, Graal i Danone.

Grońska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz komunikacji medialno-marketingowej na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Patrycja Mazur, również associate, na co dzień odpowiada za komunikację korporacyjną oraz public affairs dla klientów z branży technologicznej i nieruchomości. Patrycja koordynuje pracę zespołu H+K, który wspiera Facebooka w działaniach dotyczących polityki publicznej, odpowiada również za komunikację korporacyjną Globe Trade Centre w regionie CEE. W agencji rozwija również kompetencje w zakresie Data+Analytics, zajmując się analizą grup docelowych oraz ewaluacją wyników kampanii.

Posiada ponad 6 lat doświadczenia w PR. Przed dołączeniem do H+K pracowała w East Side Consulting, gdzie zajmowała się doradztwem klientom technologicznym. Wcześniej jako niezależny konsultant doradzała klientom z branży fashion. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Agnieszka Szczurek dołączyła do H+K we wrześniu 2019. Początkowo jako stażystka, później na stanowiskach asystenckim i juniorskim, by teraz awansować do roli account executive. W dziale komunikacji korporacyjny pracuje dla Shell Polska, Globe Trade Centre oraz DS Smith.

Wcześniej Agnieszka zdobywała doświadczenie w agencji PR Inspiration, w której pracowała dla m.in. Galerii Krakowskiej i krakowskiego systemu rowerów miejskich Wavelo.   

Agnieszka Szczurek ukończyła studia licencjackie na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Aktualnie kończy studia magisterskie z dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim.

Dołącz do dyskusji: Hill+Knowlton Strategies: awansowały Anna Grońska, Patrycja Mazur i Agnieszka Szczurek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl