Hubert Fronczak rzecznikiem prasowym BMW Group w Polsce. Katarzyna Gospodarek odchodzi
Hubert Fronczak we wrześniu przejmuje odpowiedzialność za działania public relations BMW Group w Polsce. Zastąpi odchodzącą z firmy Katarzynę Gospodarek.
Od września Fronczak awansuje w strukturach BMW Group Polska. Będzie odpowiadał za dział komunikacji korporacyjnej i pełnił funkcję rzecznika prasowego.
Hubert Fronczak ma 15-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. W BMW Group pracuje od 2016 roku, gdzie jako product communications manager zarządzał komunikacją produktową obu marek koncernu – BMW oraz MINI. Teraz zakres jego odpowiedzialności powiększy się o komunikacje korporacyjną i działania public affairs.
Zobacz: Rewolucja w logo BMW. Znikają kolorowe paski w modelach serii M
Hubert Fronczak za Katarzynę Gospodarek
Wcześniej przez wiele lat związany z branżą marketingu sportowego, pracował przy projektach sponsoringowych dla marek z sektora energetycznego, spożywczego, finansowego i odzieżowego. Realizowane projekty były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, m.in Effie czy Złote Spinacze. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.
Zobacz: Kacper Studencki dyrektorem marketingu BMW w Polsce
Katarzyna Gospodarek po 10 latach kierowania zespołem PR w BMW Group zdecydowała na podjęcie nowych wyzwań zawodowych poza strukturami organizacji.
Dołącz do dyskusji: Hubert Fronczak rzecznikiem prasowym BMW Group w Polsce. Katarzyna Gospodarek odchodzi