IQS: w zespole Agnieszka Pluta i Urszula Dziekańska
Do agencji badawczej IQS dołączyły Agnieszka Pluta i Urszula Dziekańska, obie jako senior research consultantki.
Agnieszka Pluta i Urszula Dziekańska wcześniej pracowały w firmie Kantar. W IQS zasiliły ilościowo-jakościowy zespół badawczy w pionie badań, którym kieruje Marta Rybicka, senior business director.
Agnieszka Pluta z badaniami rynku związana jest od niemal samych początków branży badawczej. Posiada doświadczenie w realizacji i koordynacji zarówno projektów jakościowych, jak i ilościowych. Specjalizuje się we wszelkich typach badań ilościowych - zwłaszcza tych poświęconych innowacjom. Doradzała przy wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz nowych marek. Realizowała projekty głównie dla sektora FMCG. Specjalizuje się w badaniach dla rynku alkoholowego, ale posiada również doświadczenie w realizacji badań dla klientów reprezentujących branżę ubezpieczeniową, telekomunikacyjną oraz sklepy detaliczne.
Urszula Dziekańska jest badaczem jakościowym od 2002 roku. W IQS będzie rozwijać badania shopperowe. Specjalizuje się w badaniach sprzedaży i projektach in-store. Dzięki wieloletniej pracy w Krajowej Agencji Wsparcia Sprzedaży posiada gruntowną wiedzę na temat środowiska kupujących. Oprócz znajomości rynku detalicznego i wiedzy badawczej wyróżnia ją umiejętność komunikacji z działami sprzedaży i trade marketingu oraz budowania rekomendacji dla detalistów. Dziekańska równie dobrze porusza się w obszarze B2B, jak i B2C.
Dołącz do dyskusji: IQS: w zespole Agnieszka Pluta i Urszula Dziekańska