Ireneusz Turski na czele strategii Grey Group
Ireneusz Turski będzie zarządzał strategią Grey Group. Zastąpi w tej funkcji Tomasza Pisanko, który odchodzi z firmy.
Ireneusz Turski (na zdjęciu) jako szef strategii Grey Group będzie miał za zadanie mocniej zaangażować w ten zakres działalności należące do firmy agencje Cohn&Wolfe i Argonauts. – Dział strategii jest u nas w naturalny sposób połączony z rozwojem biznesu i ten kierunek będę chciał kontynuować - zapowiada.
Ireneusz Turski wcześniej zajmował stanowisko deputy managing directora Argonauts. Przejmując zarządzanie strategią Grey Group, zachowa swoje dotychczasowe obowiązki. Na nowym stanowisku zastąpi Tomasz Pisanko, który z końcem roku odchodzi z firmy. Pisanko pracował w niej od kwietnia br.
Turski jest związany z branżą reklamową od ponad 10 lat. Pracę w Testardo zaczął w 2001 roku po połączeniu agencji Bates Poland i Testardo. W latach 2004–2005 był związany z Grey Warszawa, a od 2005 roku ponownie z Testardo.
Dołącz do dyskusji: Ireneusz Turski na czele strategii Grey Group