Jakub Szczygieł, Filip Kaźmierczak, Barbara Żuchniewicz i Piotr Grzegorzewski w SalesTube
Do agencji SalesTube (Group One) dołączają cztery nowe osoby. Jakub Szczygieł objął stanowisko marketing automation manager, Filip Kaźmierczak - data integration lead, Barbara Żuchniewicz - senior web analyst, a Piotr Grzegorzewski - data engineer.
Nowi pracownicy wzmacniają strukturę zespołu Intelligence Division zarządzanego przez Magdalenę Niewiadomską.
- Dział Intelligence Division w SalesTube pod skrzydłami Magdaleny Niewiadomskiej wdraża rozwiązania doceniane przez klientów i ekspertów z Europy i świata. Jego rozwój jest dla nas kluczowy w procesie budowania najmocniejszych kompetencji MarTech i e-commerce w CEE - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Filip Kaźmierczak w branży analitycznej pracuje od 10 lat. Był związany z takimi firmami jak Eactive, Piwik Pro, Grupa Domodi (Wirtualna Polska), czy ostatnio z Artgeist, firmą działającą na kilkudziesięciu rynkach europejskich. Do obowiązków Kaźmierczaka należało budowanie zespołów analitycznych od podstaw i wdrażanie procesów CRO, zajmował się też modelowaniem atrybucji, szeroko pojętej web analityki oraz budowaniem złożonych rozwiązań business intelligence. W SalesTube jako data integration lead obejmuje zespół web analytics, business intelligence oraz data engineering.
Barbara Żuchniewicz karierę zaczynała w Havas Media, gdzie przez 6 lat pracowała jako web analityk. Następnie zdobywała doświadczenie po stronie klienta omnichannel - w marce Sephora oraz jako analityk w agencji wdrażającej rozwiązania marketing automation.
Jakub Szczygieł w SalesTube będzie odpowiadał za projekty marketing automation, czym zajmuje się od 4 lat. Doświadczenie zbierał m.in. w Gardner Denver Polska, gdzie realizował globalne kampanie w kilku językach oraz integrował nowe źródła danych, a następnie w Empiku, gdzie zajmował się strategią, wdrożeniami automatyzacji oraz przepływem i integracją danych. Jakub ma na koncie także wiele kompleksowych projektów dla e-commerce. Ukończył zarządzanie ze ścieżką marketingową na SGH oraz studia podyplomowe z Salesfroce CRM i Marketing Automation na Akademii Leona Koźmińskiego.
Piotr Grzegorzewski od blisko 3 lat rozwija swoje kompetencje analityczne w e-commerce. Obecnie w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki studiuje na kierunku inżynierskim informatyka stosowana.
Dołącz do dyskusji: Jakub Szczygieł, Filip Kaźmierczak, Barbara Żuchniewicz i Piotr Grzegorzewski w SalesTube