Joanna Smoleńska head of social media w K+PR. Łukasz Drywa head of business development
Z początkiem lipca Joanna Smoleńska została nowym head of social media w Komunikacji Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Na stanowisku zastąpiła ona Łukasza Drywę, który objął w agencji funkcję head of business development.
Joanna Smoleńska w Komunikacji Plus PR odpowiada za bieżące zarządzanie i rozwój obszaru social media agencji. Zespół zarządzany przez Joannę współpracuje m.in. z takimi markami jak: 3M, Carlsberg, Somfy Polska, Otis Polska czy EDP Energia Polska.
Z branżą komunikacyjną związana jest od 2014 r. Posiada doświadczenie zarówno po stronie klienta jak i agencji w tworzeniu strategii marketingowej, contentu, influencer marketingu oraz kampanii reklamowych w SoMe. W swojej dotychczasowej karierze realizowała projekty w branży FMCG, Fitness&Wellness, IT m.in. dla takich klientów jak: Maspex, Inka, Seko, FIWE, 6pak Nutrition, Sport Definition, Nevomo.
Łukasz Drywa na nowym stanowisku, w Komunikacji Plus PR będzie odpowiadał za działania mające celu rozwój nowego biznesu oraz wsparcie zespołów klienckich w realizacji bieżących projektów.
Swoją karierę zawodową w branży komunikacji marketingowej rozwija od 2008 roku. Zaczynał jako koordynator ds. promocji w wydawnictwie książkowym, następnie prowadził działania łączące public relations, content marketing oraz social media. Realizował projekty dla takich branż, jak: wydawnicza, fintech, finansowa, ochrony środowiska, bankowa, ubezpieczeniowa, telekomunikacyjna czy wellness. Wśród firm, dla których pracował są m.in.: Wydawnictwo Otwarte, CCR Polska, Kredito 24, Kreditech, All For Body czy Twój Prawnik 24. Przed dołączeniem do K+PR zawodowo związany był z agencją Havas PR Warsaw, gdzie prowadził działania dla: Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, Euronet Polska, Orange Polska, HSBC Bank Polska. Realizował również kampanie leadowe na LinkedIn dla Grupy Muszkieterów oraz Atradius.
Dołącz do dyskusji: Joanna Smoleńska head of social media w K+PR. Łukasz Drywa head of business development