Kampania ambientowa Fiata w galeriach handlowych
Starcom i Ambient Polska zrealizowały kampanię ambientową dla Fiataw największych galeriach handlowych Polski.
W centralnych punktach każdej galerii ustawiono stoiska, naktórych promowane są poszczególne marki Fiata: 500, Bravo, Linea,Croma, Punto, Qubo oraz Sedici. Oprawę prezentacji stanowiintensywna komunikacja na powierzchniach reklamowych wewnątrz i nazewnątrz galerii. Powierzchnie i nośniki zaplanowano indywidualniedla każdego obiektu.
Kampanię realizowano m.in. w Galerii Kazimierz i GaleriiKrakowskiej (Kraków), Silesia City Center (Katowice), ArkadachWrocławskich (Wrocław), Starym Browarze (Poznań), GaleriiManufaktura (Łódź), Galerii Bałtyckiej (Gdańsk), Galerii Mokotów iZłotych Tarasach (Warszawa).
Całkowita powierzchnia reklam we wszystkich galeriach handlowychprzekracza 9 tys. m2.
Za kreację odpowiada agencja Leo Burnett. Wykonanie kampaniizlecił dom mediowy Starcom. Za dobór nośników i niestandardowepowierzchnie reklamowe odpowiada firma Ambient Polska, która byłarównież wykonawcą kampanii.
Dołącz do dyskusji: Kampania ambientowa Fiata w galeriach handlowych