SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krajowy Instytut Mediów chce wydać 2 mln zł na zewnętrzną infolinię

Krajowy Instytut Mediów chce wybrać w przetargu firmy, które zajmą się kompleksową obsługą zewnętrznej infolinii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracą z Instytutem jest zainteresowanych siedem firm.

Przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczy świadczenia usług w zakresie kompleksowej obsługi zewnętrznej infolinii rozmów
wychodzących.

KIM chce na ten cel przeznaczyć 2,09 mln zł. W ramach przetargu zostaną wybrane trzy firmy, które złożą najkorzystniejsze oferty. Wszystkim zostaną zlecone te same usługi w identycznym zakresie.

Umowa z wybranymi firmami zostanie zawarta na 15 miesięcy.

Do przetargu zgłosiło się 7 firm. Są to: Grupa Doradcza (oferta z ceną 1,3 mln zł), Medusmo (1,5 mln zł), Simio Polska (1,3 mln zł), Arteria Customer Services Arteria Management (1,4 mln zł), Great Call (1,4 mln zł), Lockus (1,5 mln zł) oraz konsorcjum firm Polcall i Biznes Connect (1,1 mln zł).

Krajowy Instytut Mediów został powołany w grudniu 2020 roku przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Formalnie zaczął działać w marcu ub.r. Poza obecnie realizowanymi badaniami przez ponad rok monitorował poziom gotowości Polaków na nowy standard nadawania naziemnej telewizji cyfrowej.

Dołącz do dyskusji: Krajowy Instytut Mediów chce wydać 2 mln zł na zewnętrzną infolinię

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zawiedziony
A infolinia do Narodowego Instytutu Grzebania Palcem w Dupie ciągle popsuta
odpowiedź