„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I półroczu, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej
W pierwszym półroczu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 357 015 egz. Względem analogicznego okresu 2016 roku zwiększyła się ona o 5,36 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 271 573 egz., po spadku o 6,71 proc.
Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda), których średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,09 proc. do 238 410 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu - o 17,04 proc. do 172 623 egz.
W czerwcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Kobiety i Życia”, wyniosła 310 862 egz., po wzroście względem czerwca 2016 roku o 1,56 proc.
Podium uzupełniają: „Świat Kobiety” (228 220 egz.; w dół o 17,69 proc. - największy spadek w zestawieniu) i „Dobre Rady” (201 674 egz.; - 14,62 proc.).
Najwięcej w tym ujęciu zyskała „Cała Ty” (Phoenix Press; 99 304 egz.; do góry o 5,96 proc).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w I półroczu, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej