„Kurier TV” stawia na seriale, a „Tele Max” na gwiazdy
Wydawnictwo Bauer zdecydowało o sprofilowaniu trzech wydawanych przez siebie tygodników telewizyjnych. „Kurier TV” zyskał serialowy charakter, „Super TV” stawia na prezentacje hitów filmowych, a „Tele Max” na treści o gwiazdach.
Zmiany we wszystkich tytułach wprowadzone zostały od wydań, które ukazały się w poniedziałek 27 sierpnia br. W „Kurierze TV” znaleźć można teraz streszczenia 24 seriali oraz szerokie opisy najciekawszych wątków ze zdjęciami 9 najpopularniejszych seriali. Jest też rekomendacja ponad 30 filmowych hitów tygodnia.
„Super TV” natomiast więcej miejsca poświęca teraz filmom. Redakcja co tydzień rekomenduje ponad 40 zróżnicowanych gatunkowo pozycji. Zmieniona została sekcja kulinarna, która jest oparta wyłącznie o sprawdzone przepisy nadsyłane przez czytelników.
Z kolei „Tele Max” wyróżnia obszerniejsza tematyka poświęcona gwiazdom - znaleźć w nim można newsy z ostatniej chwili, zakulisowe historie, wywiady. Ponadto co tydzień tygodnik poleca 40 najlepszych, zdaniem redakcji, filmów. Natomiast rubryka Kuchnia zawiera teraz przepisy na dania na każdy dzień tygodnia.
Wszystkie tytuły otrzymały nowy listing z programami, w którym wyraźnie zaznaczono podział na kategorie stacji: podstawowe, rozrywka, filmowe i serialowe, dla dzieci, przyroda i dokument oraz sport. O 8 stron zwiększyła się także objętość każdego z pism i wynosi ona teraz 56 stron. Nie zmieniła się natomiast cena magazynów (1,10 zł). Odświeżeniu tygodników nie towarzyszy kampania reklamowa.
Z danych ZKDP wynika, że w I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem „Tele Maxa” wyniosła 195 575 egz., „Kuriera TV” - 189 949 egz., a „Super TV” - 177 330 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Kurier TV” stawia na seriale, a „Tele Max” na gwiazdy