Agencja Lepont wspiera komunikacyjnie Belvedere Vodka
Agencja komunikacyjna Lepont pracuje dla Belvedere Vodka - jedynej polskiej marki w portfolio grupy LVMH.
Marka wódki premium Belvedere przygotowała miesiąc temu kampanię wyreżyserowaną przez nagrodzonego Oscarem Taika Waititi’ego, której gwiazdą został Daniel Craig.
Ceniony przez krytyków aktor wystąpił w zupełnie nowej, nieznanej dotąd odsłonie, tańcząc do muzyki napisanej i wykonanej przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za wsparcie komunikacyjne globalnej kampanii, na rynku polskim odpowiedzialna jest agencja Lepont.
Agencja odpowiedzialna jest za biuro prasowe na rynku polskim w zakresie wsparcia komunikacyjnego globalnej kampanii z udziałem Daniela Craiga.
- Jest to dla nas ogromny zaszczyt, że możemy współpracować z marką Belvedere, która znajduje się w portfolio tak prestiżowej grupy jak LVMH. Kampania z udziałem Craiga to imponujący efekt pracy najwybitniejszych twórców współczesnej sceny artystycznej. Cieszymy się, że możemy współtworzyć ten niesamowity projekt - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.
Współpraca została zawarta na czas trwania kampanii.
Dołącz do dyskusji: Agencja Lepont wspiera komunikacyjnie Belvedere Vodka