Nestle loterią wspiera sprzedaż marki Gerber
Nestle Polska rozpoczęło loterię konsumencką dla produktów marki Gerber. Wspiera ją kampanią marketingową przygotowaną przez agencje Unique One, Red8 Advertising, Red8 Digital, UM Thrive i Great Minds.
By wziąć udział w loterii należy w okresie od 1 czerwca do 15 sierpnia br. kupić dowolny produkt Gerber lub Gerber Organic i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie. Wśród nagród w loterii są samochód osobowy Volvo XC40 z fotelikiem Cybex, spacerówka Cybex lub bony o wartości 100 zł do sklepów Smyk. Do wygrania jest łącznie 1 879 nagród.
Loteria będzie wspierana kampanią marketingową. Działania obejmować będą kampanię telewizyjną, komunikację online na platformach VOD i YouTube, reklamy display, mobile push, TV Sync, aktywację w social mediach oraz wsparcie materiałami POS w punktach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce.
Za organizację loterii odpowiada agencja Unique One. Kreacje przygotowały agencje Unique One, Red8 Advertising oraz Red8 Digital, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy UM Thrive, a komunikacją PR zajmuje się agencja Great Minds.
Dołącz do dyskusji: Nestle loterią wspiera sprzedaż marki Gerber