Małgorzata Wajdziak account directorem w Scholz&Friends Warszawa
Małgorzata Wajdziak, która od września ub.r pracuje w agencji Scholz&Friends Warszawa jako account supervisor, awansowała na stanowisko account directora.
W nowej funkcji Małgorzata Wajdziak odpowiada w Scholz&Friends Warszawa za obsługę Wirtualnej Polski, Maxi Zoo i Empiku. Dotychczas jako account supervisor zarządzała kilkuosobowym zespołem, który docelowo zostanie powiększony w związku z nowymi planami biznesowymi agencji.
Małgorzata Wajdziak podlega bezpośrednio zastępczyni dyrektora zarządzającego Annie Koszur oraz Marcinowi Jeziorskiemu, CEO agencji.
Wajdziak z branżą reklamową związana jest od 9 lat. W swojej dotychczasowej karierze zajmowała się kompleksowym prowadzeniem projektów z obszarów ATL oraz internetu. Pracowała m.in. w agencji Saatchi & Saatchi, w której realizowała kampanie dla marek Procter & Gamble i odpowiadała za rozwój hubu Head & Shoulders w regionie CEE.
Wcześniej jako senior account manager w DDB&tribal realizowała projekty 360 stopni dla takich reklamodawców jak T-Mobile, Unilever, Mars, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Galbani i Volkswagen.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Wajdziak account directorem w Scholz&Friends Warszawa