Scholz&Friends Warszawa i IQS oferują warsztat o komunikacji w czasie epidemii
Agencja reklamowa Scholz&Friends Warszawa i firma badawcza IQS (należą do holdingu Mediacap) wprowadziły do oferty warsztat dla reklamodawców „#Codalej” dotyczący komunikacji w okresie epidemii koronawirusa.
Warsztat „#Codalej” składa się z dwóch części. Pierwsza to prezentacja najciekawszych trendów obejmujących zachowania konsumenta, napięcia, jakie towarzyszą mu w nowej sytuacji, przekonania i wartości, które ewoluowały w ostatnich miesiącach. Materiał przygotowany został w oparciu o jakościowo-ilościowe badania syndykatowe IQS.
W drugiej części, o stricte warsztatowym charakterze, stratedzy z agencji Scholz&Friends Warszawa pomagają znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania o możliwości stojące obecnie przed markami oraz podpowiadają, jak zrozumieć pojawiające się insighty oraz przełożyć je na nową komunikację.
Za merytoryczne przygotowanie warsztatu „#Codalej” odpowiadają dyrektor zarządzająca Scholz&Friends Warszawa Anna Koszur oraz Marta Rybicka, business unit director w IQS.
W pierwszym kwartale br. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował wzrost przychodów o 44 proc. do 27,02 mln zł oraz straty netto z 1,25 do 3,02 mln zł. - W oczywisty sposób Covid-19 osłabi nasze tegoroczne wyniki i spowolni rozwój. Wiemy też, że wyniki finansowe nie wrócą przez jakiś czas do trajektorii wzrostowej - skomentował zarząd firmy.
Dołącz do dyskusji: Scholz&Friends Warszawa i IQS oferują warsztat o komunikacji w czasie epidemii