Martin Stankiewicz przygotował film krótkometrażowy dla Coca-Coli
"Ostatnia dostawa" to tytuł najdłuższego filmu, który na swoim kanale opublikował Martin Stankiewicz. Produkcja powstała w ramach kampanii Coca-Coli „Razem Smakuje Lepiej”.
Ponad 25-minutowa produkcja opowiada romantyczną historię pewnego dostawcy pizzy i uroczej ukraińskiej dziewczyny. Prace nad filmem trwały już od marca, a sama preprodukcja rozpoczęła się pod koniec czerwca. W realizację filmu zaangażowana była ponad 30-osobowa ekipa.
- To najdłuższy film, jaki do tej pory stworzyłem. 26 minutowy short udało nam się nagrać w 3 dni (a w zasadzie 1 dzień i 2 noce) zdjęciowe, co było zawrotnym tempem. Zwłaszcza gdy od lat staram się, by moje produkcje filmowe nie były amatorskie. Z pomysłem romantycznej relacji dostawcy pizzy i klientki chodziłem już od dłuższego czasu. W momencie gdy Coca-Cola zaproponowała mi współpracę przy tej kampanii, uznałem, że to idealny moment na jej wykorzystanie - wyjaśnia Martin Stankiewicz.
Martin Stankiewicz i Helen Mazanova w filmie dla Coca-Coli
W rolę ukraińskiej bohaterki filmu wcieliła się Helen Mazanova, która również współpracuje z marką Coca-Cola przy okazji innego projektu branded content Coca-Coli, „Smaki Bez Granic” na Onecie.
- Bardzo ucieszyła nas też możliwość zaangażowania do projektu Helen Mazanovej, która reprezentuje jedną z najliczniejszych w Polsce mniejszości narodowych. Multikulturowy i wielonarodowy wątek naszej trwającej od kwietnia kampanii to komentarz marki do coraz głębszych podziałów, widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie - mówi Urszula Czerniawska, brand manager Coca-Cola Poland Services.
”Ostatnia dostawa” jest częścią trwającej od kwietnia kampanii Coca-Cola „Razem Smakuje Lepiej”, która chce pokazać, że jedzenie łączy ludzi niezależnie od pochodzenia, płci, kultury czy wieku.
Za scenariusz, reżyserię i montaż odpowiada Martin Stankiewicz. Za zdjęcia odpowiedzialny jest Sławomir Nadolski.
Za koordynację współpracy firmy z influencerem odpowiada dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Martin Stankiewicz przygotował film krótkometrażowy dla Coca-Coli