SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mateusz Borek i Castrol na Euro 2008

Trwa kampania reklamowa Castrol związana z UEFA Euro 2008. Reklamy w niestandardowy sposób przedstawiają piłkarskie fakty.

Tajniki piłki nożnej w telewizyjnych reklamach firmy Castrol będzie przybliżał Mateusz Borek dziennikarz Polsatu.

Kampania trwać będzie do końca czerwca, do zakończenia UEFA Euro 2008. W jej skład wchodzą spot telewizyjny, billboardy sponsorskie, reklama w prasie i magazynach oraz w internecie.

Zakładana jest także ścisła współpraca z telewizją Polsat, Gazetą Wyborczą oraz portalem Sport.pl.

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mind Share.

Dołącz do dyskusji: Mateusz Borek i Castrol na Euro 2008

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl