Szef BuzzFeed Studios przechodzi do Facebooka
Matthew Henick, szef BuzzFeed Studios, dołączy do zespołu Facebooka, zajmującego się współpracą z mediami. Zajmie się planowaniem i strategią treści wideo na platformie.
Henick obejmie w Facebooku funkcję head of content planning and strategy. O swojej decyzji poinformował w poście na portalu. Jego zdaniem, budowanie storytellingu powinno być rdzeniem działania Facebooka.
- Dobre historie przyciągają publiczność, ale najlepsze z nich pogłębiają więzi między członkami społeczności. To społeczność jest przyszłością storytellingu - twierdzi Matthew Henick.
- Facebook dopiero rusza w podróż po tytuł platformy wideo nowego rodzaju. Urządzenia mobilne dają zupełnie nowy rodzaj doświadczeń z wideo, z którego potencjału dopiero zaczynamy korzystać. Facebook jest w niesamowitej pozycji, by go wykorzystać - dodał Henick.
Matthew Henick był związany z serwisem rozrywkowym BuzzFeed od 2014 roku. Nadzorował dział produkcji projektów multimedialnych w formie krótkich i dłuższych filmów wideo. Na jego stanowisko serwis szuka obecnie następcy.
Henick jest absolwentem kierunku digital media na Stanford University. Licencjat ukończył na kierunku science, technology and society.
Facebook w sierpniu ub.r uruchomił platformę Watch. W założeniach znajdują się na niej oryginalne treści wideo przygotowane specjalnie dla Facebooka przez zewnętrznych wydawców i producentów. W ostatnich dniach ogłoszono, że na platformę trafi show „You Kiddin' Me”, którego jedną z producentów wykonawczych jest Kim Kardashian.
Serwis w 2017 roku odnotował 40,65 mld dol. przychodu, o 47 proc. więcej niż w roku 2016 (27,64 mld dol.). Zysk netto wzrósł z 10,22 do 15,93 mld dol. (+56 proc.).
Dołącz do dyskusji: Szef BuzzFeed Studios przechodzi do Facebooka
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com