Egmont Polska wprowadza na rynek czasopismo dla dziewczynek „Vampirina”
W czwartek, 6 września w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik dla dziewczynek „Vampirina”. Wydaje go Wydawnictwo Egmont Polska.
Tytuł magazynu nawiązuje do serialu, o tym samym tytule, znanego z kanału Disney Junior. W każdym numerze czytelniczki, podobnie jak w serialu, wspólnie z główną bohaterką będą się dobrze bawić i z pewnością nie będzie miejsca na nudę. Na poszczególnych stronach na czytelniczki będą czekać opowiadania, łamigłówki, testy, wycinanki i rysowanki.
Do każdego wydania dwumiesięcznika będzie dodawany też prezent - zabawka. W pierwszym numerze znajdzie się zestaw do włosów zawierający opaskę i dwie spinki.
Redaktor naczelną „Vampiriny” jest Małgorzata Romańska. Odbiorcami liczącego 32 strony pisma są w szczególności dziewczynki w wieku od 3 do 6 lat.
Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie od czwartku, 6 września 2018 roku. Wprowadzenie magazynu wspiera kampania reklamowa w mediach własnych Egmontu.
Serial „Vampirina” opisuje perypetie małej wampirzycy Vampiriny „Vee” Hauntley, która przeprowadza się razem ze swoją rodziną - mamą Oksaną i tatą Bogdanem z Transylwanii do Pensylwanii, aby poprowadzić pensjonat dla guli i goblinów. Młoda wampirzyca każdego dnia przeżywa nowe niesamowite przygody.
Dołącz do dyskusji: Egmont Polska wprowadza na rynek czasopismo dla dziewczynek „Vampirina”
A rzeczą inną jest, że nic dobrego za takimi bajkami nie idzie . Nie mają one tak jak stare bajki disneya, jednoznacznego przekazu, który głosił że zło jest brzydkie i zawsze przegrywa.