Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez agencję Ogilvy dla marki słodyczy Milka (Mondelez Polska), wspierająca linię produktów dedykowaną dzieciom - Milka Secret Box, Milka Milki Moo, batoniki Moo i Milka Twists. Marka w nowym spocie pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu.
Kampania ma zachęcić rodziców do spędzania czasu z maluchami oraz pobudzania ich wyobraźni w czasie wspólnej zabawy. Produkty Milka dla dzieci mają być inspiracją do radosnych chwil, budujących więzi między najbliższymi.
Osią kampanii jest reklama telewizyjna oraz formaty online. Etap produkcji zbiegł się w czasie z wybuchem pandemii, która pozbawiła agencję możliwości realizacji zaplanowanych wcześniej zdjęć.
Reżyserem filmu został Marcin Filipek, zaś w roli operatora oraz ojca w historii wystąpił Wojtek Zieliński. Wszystkie zdjęcia zostały nakręcone w domu operatora, a na ekranie pojawiła się również jego córka. Dzięki temu nie trzeba było angażować dodatkowych osób, a rygorystyczne wymagania dotyczące planu zdjęciowego zostały spełnione. Dzięki tej sytuacji udało się pokazać prawdziwą historię, rzeczywiste chwile zabawy ojca z córką.
Reklama powstała przy współpracy ze studiem Televisor. Za całość produkcji odpowiadał zespół Ogilvy we współpracy ze studiem Papaya.
Dołącz do dyskusji: Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu (wideo)